دنیای دانلود
دانلود کلیپ ، نرم افزار ، آهنگ ، دانلود فیلک
پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:دانلود کلیپ بند کفش, :: 9:34 ::  نويسنده : مسعود اکبری
بخش خوبیه
بند کفش بستن بدون دست!

دانلود فیلم

سرور۲


پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:دانلود کلیپ بیدار کردن, :: 9:33 ::  نويسنده : مسعود اکبری
خدا نکنه کسی اینطوری بیدار بشه

دانلود فایل

سرور۲

پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:دانلود کلیپ جنگ با خرس, :: 9:31 ::  نويسنده : مسعود اکبری
این فیلم واقعا خنده داره
جنگ خرس و انسان

دانلود فایل

سرور۲


پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:دانلود کلیپ جوجه ناز, :: 9:28 ::  نويسنده : مسعود اکبری
سلام
دانلود کلیپ حرکات نمایشی چرخشی ببینید بهتره

دانلود فایل

سرور۲



دانلود
پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:دانلود طنز کارتونی, :: 9:26 ::  نويسنده : مسعود اکبری

بگم خدا این دایناسورو چکار کنه
نمیشه گفت شرمنده

دانلود فایل

سرور۲



سلام
دانلود کلیپ بیلیارد واقعا جالبه


دانلود فایل

سرور۲


چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:آرامش دهنده قلبها, :: 16:25 ::  نويسنده : مسعود اکبری

خدایا آرامشی و توانی به من بده که بتوانم دیگران را شاد کنم

خدایا قدرتی ده تا بتوانم سربلند از زندگی دنیا فارغ شم

و خدایا عزتی ذه تا خوار نشوم

و خدایا تواضع ده تا مغرور سرمست نشوم

خدایا درود فرست بر محمد وآل محمد

اللهم صلی علی محمد وآل محمد

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:کامپیوترها, :: 15:48 ::  نويسنده : مسعود اکبری

 

کامپیوتر در حقیقت شکل کاملاً توسعه یافتة ماشین حسابهای اولیه است و مانند هر ماشین دیگری به راهنمائی انسان نیاز دارد . بطور خلاصه کامپیوتر را می توان چنین تعریف کرد : کامپیوتر به ماشینی گفته می شود که حافظه دارد وقابل برنامه ریزی است و می تواند عملیات منطقی و ریاضی را بر روی اطلاعات عددی و غیرعددی انجام دهد .

به دلیل پیشرفت سریع تکنولوژی کامپیوتر در کشورهای صنعتی و پیشرفته به جرأت می توان گفت که کمتر موردی می توان یافت که درآن ازکامپیوتر بهره برداری به عمل نیامده باشد و این کاربردها روز به روز در حال گسترش است و هر روز کامپیوتر در رفع مشکلات جامعة بشری نقش گسترده تری بر عهده می گیرد .

تلاشهای بشر همواره معطوف به ایجاد و توسعة ابزار و روشهائی بوده است که بتوانند جایگزین نیروی بدنی یا قوای فکری انسان باشند . کامپیوتر قادر است قسمتی از فعالیتهای عملیاتی مغز انسان را بر عهده بگیرد ودر نتیجه ، فراغتی که از این راه نصیب انسان می شود میتواند صرف فعالیتهای خلاق شده و وی را به سوی پیشرفت روز افزون کمک کند .

 

 

مزایای کاربرد کامپیوتر را می توان به شرح زیر طبقه بندی نمود :

 

ـ اطمینان از دقت ، در کامپیوتر

ـ سرعت (در محاسبات ، ذخیره ، بازیابی و به هنگام رسانی اطلاعات

ـ استفاده از فضای کم برای ذخیره اطلاعات زیاد

ـ و . . .

زمینه های تحقیقاتی :

 

انسان از کامپیوتر برای پیشرفت تکنولوژی فضائی استفاده می کند . در پرتاب موشک به فضا از مراحل اولیه طرح پروژه تا کنترل پرواز ، تعیین مسیرها ، مدت پرواز و غیره همه و همه توسط کامپیوتر انجام می گیرد . در هواشناسی ، نجوم و غیره نیز از کامپیوتردر حد وسیعی استفاده می شود .

 

کاربرد کامپیوتر :

 

امروزه کامپیوتر در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کاربردهای فراوانی است که به ذکر چند نمونه می پردازیم.

 

زمینه های علمی :

 

امروزه کامپیوتر در زمینة فیزیک ، مکانیک ، علوم هسته ای ، پزشکی ودر لابراتوارهای دانشگاهها و مؤ سسات علمی مورد استفاده قرار میگرد . مثلاً در پزشکی می توان از الکترو ـ کاردیو گرام نام برد که در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستانها می تواند وضعیت قلب بیمار را در هر لحظه تشخیص داده و ثبت کند .

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:اترنت, :: 15:48 ::  نويسنده : مسعود اکبری

اترنت ،‌ متداولترين فنآوری استفاده شده در دنيای شبكه های محلی  است كه خود از مجموعه ای‌ تكنولوژی ديگر تشكيل شده است . يكی از بهترين روش های آشنائی اصولی با اترنت ،‌ مطالعه آن با توجه به مدل مرجع OSI است . اترنت از رسانه های انتقال داده و پهنای باند متفاوتی حمايت می نمايد ولی در تمامی نمونه های موجود  از يك قالب فريم و مدل آدرس دهی مشابه استفاده می گردد .
به منظور دستيابی هر يك از ايستگاه ها و يا گره های موجود در شبكه به محيط انتقال ،
  استراتژی های كنترل دستيابی مختلفی تاكنون ابداع شده است .  آگاهی از نحوه دستيابی دستگاه های شبكه ای به محيط انتقال امری لازم و ضروری به منظور شناخت عملكرد شبكه و اشكال زدائی منطقی و اصولی آن می باشد .

 اترنت چيست ؟

  • اكثر ترافيك موجود در اينترنت از اترنت شروع و به آن نيز خاتمه می يابد . اترنت در سال 1970 ايجاد و از آن زمان تاكنون به منظور تامين خواسته های موجود برای شبكه های محلی با سرعت بالا رشد و ارتقاء يافته است .  زمانی كه يك رسانه انتقال داده جديد نظير فيبر نوری توليد می گرديد ، اترنت نيز متاثر از اين تحول می شد تا بتواند از مزايای برجسته پهنای باند بالا و نرخ پائين خطاء در فيبر نوری استفاده نمايد . هم اينك پروتكل هائی كه در سال 1972 صرفا" قادر به حمل داده با نرخ سه مگابيت در ثانيه بودند ،‌می توانند داده را با سرعت ده گيگابيت در ثانيه حمل نمايند .
  • سادگی و نگهداری‌ آسان ، قابليت تركيب و تعامل با تكنولوژی های جديد ، معتبر بودن و قيمت پائين نصب و ارتقاء از مهمترين دلايل موفقيت اترنت محسوب می گردد .
  • امكان استفاده دو و يا بيش از دو ايستگاه از  يك محيط انتقال بدون تداخل سيگنال ها  با يكديگر ،‌ از مهمترين دلايل ايجاد اترنت می باشد . استفاده چندين كاربر از يك محيط انتقال مشترك در ابتدا و در سال 1970 در دانشگاه هاوائی مورد توجه قرار گرفت . ماحصل مطالعه فوق ،‌ ابداع روش دستيابی اترنت بود كه بعدا" CSMA/CD ناميده شد .
  • اولين شبكه محلی در جهان ،‌ نسخه ای اوليه از اترنت بود  كه Robert Metcalfe ‌و همكاران وی در زيراكس آن را در بيش از سی و چهار سال قبل طراحی نمودند.   اولين استاندارد اترنت در سال 1980 توسط كنسرسيومی متشكل از اينتل ، Digital Equipment و زيراكس و با نام اختصاری DIX ايجاد گرديد . مهمترين هدف كنسرسيوم فوق ، ارائه يك استاندارد مشترك بود تا تمامی علاقه مندان بتوانند از مزايای آن بدون محدوديت های مرسوم استفاده نمايند و به همين دليل بود كه آنان بر روی يك استاندارد باز متمركز شدند .  اولين محصول پياده سازی شده با استفاده از استاندارد اترنت در اوائل سال 1980 به فروش رفت . اترنت اطلاعات را با سرعت ده مگابيت درثانيه  بر روی كابل كواكسيال و حداكثر تا مسافت دو كيلومتر ارسال می نمود . به اين نوع كابل كواكسيال ، thicknet نيز گفته می شود .
  • در سال 1995 ،  موسسه IEEE  كميته هائی‌ را به منظور استاندارد سازی اترنت ايجاد نمود . استاندارد های فوق با 802 شروع می شود و اين استاندارد برای اترنت 3 . 802 می باشد . موسسه IEEE درصدد بود كه استانداردهای ارائه شده با مدل مرجع OSI  سازگار باشند . به همين دليل لازم بود به منظور تامين خواسته های لايه يك و بخش پائينی لايه دوم مدل مرجع OSI ، تغييراتی در استاندارد 3 . 802 داده شود . تغييرات اعمال شده در نسخه اوليه اترنت بسيار اندك بود بگونه ای كه هر كارت شبكه اترنت قادر به ارسال و يا دريافت فريم های اترنت و  استاندارد       3 . 802 بود . در واقع ، اترنت و  IEEE 802.3   ، استانداردهای  مشابه و يكسانی می باشند .
  • پهنای باند ارائه شده توسط اترنت در ابتدا ده مگابيت در ثانيه بود و برای كامپيوترهای شخصی دهه هشتاد كه دارای سرعت پائين بودند ،‌ كافی بنظر می آمد ولی در اوايل سال 1990 كه سرعت كامپيوترهای شخصی  و اندازه فايل ها افزايش يافت ،‌ مشكل پائين بودن سرعت انتقال داده بهتر نمايان شد . اكثر مشكلات فوق به كم بودن پهنای باند موجود مربوط می‌ گرديد  . در سال 1995 ، موسسه IEEE ،‌استانداردی را برای اترنت با سرعت يكصد مگابيت در ثانيه معرفی نمود . اين روال ادامه يافت و در سال های  1998 و 1999 استانداردهائی  برای گيگابيت نيز  ارائه  گرديد .
تمامی استاداردهای ارائه شده با استاندارد اوليه اترنت سازگار می باشند . يك فريم اترنت می تواند از طريق يك كارت شبكه با كابل كواكسيال 10 مگابيت در ثانيه از يك كامپيوتر شخصی خارج و  بر روی يك لينك فيبر نوری اترنت ده گيگابيت در ثانيه ارسال  و در انتها به يك كارت شبكه با سرعت يكصد مگابيت در ثانيه برسد . تا زمانی كه بسته اطلاعاتی بر روی شبكه های اترنت باقی است  در آن تغييری داده نخواهد شد . موضوع فوق وجود استعداد لازم برای رشد و گسترش اترنت را به خوبی نشان می دهد . بدين ترتيب امكان تغيير پهنای باند بدون ضرورت تغيير در تكنولوژی های اساسی اترنت همواره وجود خواهد داشت
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:ميانبرهاي اينترنت, :: 15:46 ::  نويسنده : مسعود اکبری

 

ميانبرهاي اينترنت

براي آنهايي كه از اينترنت استفاده مي كنند ميانبرهايي وجود دارد كه به آنها در گشت و گذار اينترنتي بسيار كمك مي كند. اگر از اينترنت اكسپلورر استفاده مي كنيد، از كليدهاي CTRL+L يا CTRL+O استفاده كنيد و يك پنجره كوچك در برابر شما باز مي كند كه به آساني مي توانيد در آن آدرس اينترنتي خود را تايپ كنيد. اگر از Netscape استفاده مي كنيد از كليدهاي CTRL+O استفاده كنيد. همانطور كه مي دانيد L مخخف Location به معني يك آدرس جديد و O مخخف Open  به معني باز كردن يك پنجره جديد است.

براي بستن يك پنجره در اينترنت اكسپلورر از CTRL+W استفاده كنيد اين عمل بسيار ساده تر از اين است كه نشانگر موس را تا بالاي صفحه حركت دهيد تا يك علامت ضربدر كوچك را كليك كنيد.

كليدهاي ميانبر مفيد همراه با كليد Windows

ـــ Windows+R: پنجره Run را باز مي كند.

ـــ Windows+E: پنجره ويندوز اكسپلورر را باز مي كند.

ـــ Windows+F: براي پيدا كردن فايلها و فولدرها.

ـــ Windows+Break: پنجره System Properties را باز مي كند.

ـــ Windows+F1: پنجره Help ويندوز را باز مي كند.

ـــ Windows+D: همه پنجره هاي باز ويندوز را minimize مي كند و دسك تاپ را نمايش مي دهد.

ـــ Windows+TAB: در بين پنجره هاي Task bar تغيير موقعيت مي دهد.

Windows+M: همه پنجره ها را minimize مي كند.

توجه داشته باشيد كه در اينترنت  هر چه از موس بيشتر استفاده كنيد، سرعت شما كندتر مي شود. بنابراين سعي كنيد تا حد ممكن از كي برد به جاي موس استفاده

درباره وبلاگ


دانلود فیلم ، دانلود نرم افزار ، دانلود عکس ، دانلود کلیپ ، دانلود کارتون ، دانلود ، دنیای دانلود ، حراجی ، دانلود مداحی ، دانلود آهنگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 48721
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1